Saker ni kanske inte visste om mig...

Jag tar alltid av mig mina strumpor när jag sitter i sängen.
Jag lyckas ofta få mitt rum stökigt på endast en dag.
Jag har precis fått förhöjd månadspeng.
Jag längtar tills jag flyttar hemifrån. Att få bo i en liten etta och inreda den själv, hur underbart är inte det?!
Bilder: Google
Jag drömmer mardrömmar väldigt sällan.
Jag tycker att jag är rätt jobbigt, ska alltid lägga mig i och komma med instick som ingen bryr sig om... haha.
Jag har ingen favorit av husfruarna i DH.
Jag gillar inte min design just nu.
Om jag hade råd skulle jag köpa en Mulberry Alexa (en väska).
Bild: mulberry.com
Jag längtar till skolan. Jag vet, stört.
Jag lyssnade på ljudskivor när jag skulle sova från att jag var typ nio, till 13.
Mina favoritbloggar är nickys.se och tinkerbella.blogg.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket får du i månadspeng?

Tycker din designer jättefin, personlig och stilren :D

Svar: 500 kronor får jag i månadspeng. Tack så mycket! :)
Agnes Hammarlund

2012-08-06 @ 10:56:48
Postat av: Emma

Hur mycket får du i månadspeng? Betalar du kläder osv själv, eller gör dina föräldrar det? Hur länge har du haft månadspeng? Kram :))

Svar: Om jag gör de hushållssaker som jag ska göra för att få min månadspeng får jag 500 kronor.Jag betalar inte alla kläder själv. Mina föräldrar betalar de kläder som är nödvändiga, tex jeans när mina gamla har gått sönder, och lite nya tröjor då och då.
Jag betalar bland annat bio, fika, godis, smink, hårprodukter (inte shampoo och balsam då) och smycken själv.
Jag har haft månadspeng så länge jag kan minnas, då mina föräldrar tycker det är viktigt att lära sig hantera sin egen ekonomi. Jag kan gissa på att jag har haft månadspeng i ca. 5-6 år :)
Kram!
Agnes Hammarlund

2012-08-06 @ 17:22:18
URL: http://emmarosn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0