Svar...

 
Det roliga är att du skriver "Detta är inte en hatkommentar", vilket menas att du själv skulle kunna tolka det som en hatkommentar.
Svar: Jag undrar lite vart någonstans det står att det att min blogg är en fotoblogg (JAG ska inte föreställa en fotoblogg, jag ska föreställa en tjej som heter Agnes, hihi ;D)?
Det ända stället man skulle kunna tro att min blogg är en fotoblogg är i den lilla rutan som man kan kryssa bort, där det står "Los Agnes- vardag, tips, foto och stil". I den texten beskriver jag min blogg i få ord. Där står "foto" med, eftersom jag ibland lägger upp foton som kan tolkas konstnärliga.
Sedan kan jag säga att jag inte bara lägger upp bilder från mobilen. Om man kollar på några bilder från denna månad ser man att de kommer från en systemkamera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0