God jul!

God jul allesammans!
Idag är det som sagt julafton. I skrivande stund sitter jag i bilen påväg till Täby, till min gammelmormor och pappas släkt.
När vi har ätit jullunch åker vi och hämtar upp morfar, sen åker vi till min moster i Huddinge och firar resten av julafton där.
Innan vi börjar fira julafton på riktigt ska vi åka förbi minneslunden på kyrkogården och hälsa på mina farföräldrar.

Jag har redan öppnat de mesta julklappar (annars tar det så lång tid), och jag kan säga att jag är jättenöjd. Men med respekt mot de som har det svårt under julen, och kanske inte får några julklappar, så kommer jag inte visa allt jag får.

Mamma och pappas julklapppar under juklappsinslagning

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du kan ju visa några som du är speciellt nöjd över kanske? Vill gärna se men tycker också att det känns som lite skrytigt att lägga upp bilder på allt man får! Hoppas att du får en bra jul!

2012-12-24 @ 12:59:58
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh skulle jätte gärna vilja se vad du fått! Och jag förstår att det inte är skryt eller nått, utan sånt är så roligt att se bara! Kanske i en video? Då kan man välja själv om man vill se eller inte? ;)

2012-12-24 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0