Snökaos

 
Efter en dag i snökaos fick vi sluta en timme tidigare. Tror ni jag kom hem tidigare? Svar: Nej. Alla bussar var inställda, även tvärbanan/spårvagnen. Efter en 35 minuters resa hem från skolan skulle jag byta till bussen, men efter ca. en timmes lång väntan på både den, och tvärbanan var jag tvungen att ta en promenad hem som egentligen skulle tagit 20 minuter. Eftersom gatan inte var plogad och det var uppförsbacke tog det istället istället 45 minuter. 
Snökaoset gjorde även att jag kom en halvtimme försent till skolan.
Detta har helt enkelt inte varit en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hur kom du på namnet Los Agnes? Tror du har sagt att det bara kom upp, men jag kommer inte riktigt ihåg.

2012-12-06 @ 21:41:00
URL: http://missravenclaw.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0