Ta hand om mig själv-dag

 
I onsdags var alla redovisningar klara, och all stress var över.
Detta har varit en bra vecka, då jag bland annat fått reda på att jag kommer få B i geografi, från en lärare som det känns svårt att få bra betyg av. Jag var så glad att jag höll på att spricka!
En annan sak som har gjort att jag har varit så glad denna vecka är mina vänner. Som till exempel igår, då slutade vi tolv och åkte och shoppade julklappar. Sedan åkte jag, Rebecca och Olivia hem till mig och drack varm choklad, åt pasta med pesto till middag klockan tio, pratade, pratade, pratade och skrattade.
 
Idag har jag mått sämre. Jag har väldigt ont i halsen och har inte lust till så mycket. Måste ändå tacka chokladen till att den finns.
Jag har i alla fall haft en "ta hand om mig själv-dag" idag. Jag har provat på de flesta produkter jag har fått i min julklappskalender (som det kommer komma en video om) i en lång och välbehövlig dusch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har verkligen ett perfekt liv.

2012-12-17 @ 22:17:35
Postat av: Anonym

Hej Agnes!
Har en fråga, fick bare minerals smink i julklapp! Och kan inte du visa hur Du använder det? Skulle vart jätte tacksam! Och kul och se hur andra sminkar sig och använder det sminket!

2012-12-25 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0