Uppdaterad sminkvideo

 
(Tryck på kugghjulet och sedan 720p för bästa bildkvalitét!)
 
Här är den! 
Alltså ni anar inte hur länge jag har försökt att göra en bra sminkvideo. Jag började försöka göra en uppdaterad sminkvideo innan vi flyttade hit, men jag har aldrig blivit nöjd. När jag äntligen vart nöjd med en sminkvideo jag hade gjort visade det sig att minnet inte räckte hela vägen genom min sminkning, så då var det bara att vänta på en annan dag jag kunde filma mig själv när jag sminkade mig.
 
Om ni har några frågor kan ni klicka på videon så ni kommer till Youtube, och kolla om din fråga blir svarad på i "the description box".

Kommentarer
Postat av: Fannie

Javisst är dem! :)

2012-12-30 @ 22:01:07
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Superbra video verkligen!

2012-12-30 @ 22:05:01
Postat av: Jessica

När du har sminket syns det ju inte att du har finnar eller något! Sitter bare minerals bra under dagen? :)

Svar: Ja, bare minerals sitter jättebra! Tack så mycket! :)
Agnes Hammarlund

2012-12-30 @ 22:06:25
URL: http://jessie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0