10 saker ni kanske inte visste om mig

° Jag gillar inte grannar. Inte granar, utan grannar
° Jag är superlat.
º Jag älskar Halv åtta hos mig.
º Jag tycker inte om Moonboots.
º Det viktigaste i mitt liv är att alla ska gilla mig. Vilket jag får jobba med, för alla som jag möter i mitt liv kommer inte att gilla mig.
º Jag ska troligen praoa på Pralinhuset, mums!
º Jag är hyfsat bra på dialekter.
º Jag älskar chilinötter.
º Jag är bra på att stöka till mitt rum på en dag.
º Jag har aldrig färgat mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Varför gillar du inte grannar? Haha ;)

2012-02-23 @ 20:48:06
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Natasha

Åhh, jag trodde jag var ensam om att älska halv åtta hos mig, så otroligt mysigt haha.

2012-02-26 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0