The day

Idag har jag varit med Signe. Vi har varit på promenad i två timmar, dansat på isen, fikat på café och så har vi fått prao på Pralinhuset! Om man praoar där en vecka så får man en chokladask, men eftersom att jag är i London på fredagen så kommer jag inte få en chokladask :(
Men det ska bli kul ändå! Det är superseriöst där. Man måste ha svarta kostymbyxor, man får inte ha nagellack, och sedan så ska man ha håret uppsatt. Jobbigt, men det måste ju vara så.
Nu ska jag se på Top model Sverige på tv3 play, eftersom att jag missade det när det sändes 20.00.
Här kommer lite bilder från dagen:
Vi kom in på ett ställe medan vi gick promenaden som var skitläskigt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0