3

1. Jag är rädd för mörker i 10 sekunder efter att jag har släkt lampan. Tror typ att jag ska se ett spöke.
2. Den 31 november ska jag till Eastman. De ska undersöka mina tänder och bestämma vilka de ska dra ut. Jag tror även att jag kommer få "gjuta" munnen så att de kan konstruera en tandställning så att den passar mig.
3. Jag får finnar när jag är stressad/orolig. Under lovet hade jag typ inga infekterade finnar. Men nu när jag har sovit lite på senaste tiden, och börjat skolan igen har jag fått fler finnar.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Trean stämmer in på mig med... Fast på sätt och vis är det bra för då ser man när man behöver slappna av :)

2012-01-13 @ 14:43:41
URL: http://jessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0