Dagen

Min dag har varit rätt så bra. Först så fick jag reda på att jag har bytt "klass" i skolan (alltså, i min skola så har man som två olika klasser. Jag fick byta den klass jag mest med).
När det var lunch i skolan så åkte jag hem, för att äta en godare lunch och sedan åka till tandläkaren. När jag väl var hos tandläkaren så fick jag göra avtryck i någon konstig massa, så att de har en modell som de kan bygga min tandställning efter. Jag röntgade även tänderna.
När pappa och jag var på väg hem från tandläkaren åkte vi förbi banken, och då hämtade jag ut mitt leg som hade kommit.
När jag kom hem tvättade jag håret och städade mitt rum. Klockan åtta kollade jag på Top model Sverige.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra en klädvideo av något slag?

sin klädstil är såå grymt snygg!

2012-02-01 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0