Fredag

Jag är medveten om att min uppdatering har varit åt hellskotta dålig, men jag har varit så himla trött under denna skolvecka.
Idag är det som sagt fredag och början till helgen. Vilket jag tycker är väldigt skönt. Jag behöver verkligen sova ut!

Idag har jag haft so. Vi ska läsa om istiden och Norden ända fram till sportlovet. Jag gillar inte så mycket historia och geografi när det kommer till so. Då gillar jag bättre samhällskunskap och religion.
Den sista timmen hade jag och Olivia skitkul!
Efter att jag kom hem har jag inte gjort något särskilt, jag har bara varit inne på mobilen. Nu ska jag städa mitt rum och skriva klart min text i svenskan som handlar om H.C. Andersen.


Kommentarer
Postat av: johanna

hur lång är du? lite konstig fråga kanske men...ja (:

2012-01-13 @ 17:01:46
URL: http://johannabredhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0