Trerätters a'la Agnes

Förätt: Fransk löksoppa med timjan.
Huvudrätt: Fläskfilé med fetaosttäcke, Agnes potatismos och en paprikasallad.
Efterrätt: Varm limegratinerad frukt (hallon, ananas, kiwi och banan) med en kokosblandning bestående av kokos, råsocker, ingefära och lime. Vispad vaniljsås serveras till.


Visst lät det proffsigt? Hehe...
Igår stod jag vid spisen och ugnen i ca. 2 timmar för att få fram denna trerättersmiddag. Om jag får säga det själv så blev det faktiskt riktigt gott! Köttet blev till och med perfekt! Vill ni ha recept på något av det jag gjorde så är det bara att säga till!
(Jag dricker julmust ur vinglaset)

Kommentarer
Postat av: Hannah

ÅHHH! Kan inte du skriva recept till huvudrätten?

2012-01-03 @ 21:25:04
Postat av: natalia

Hej, kanske göra länkbyte? :)

2012-01-03 @ 22:53:05
URL: http://hyyypat.blogg.se/
Postat av: Malin <3

Åh, förätten och efterrätten skulle jag vilja ha receptet på :) såg jätte gott ut!

2012-01-04 @ 00:52:47
URL: http://mollemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0