Bilder från fjället

Jag tog ju en bloggpaus direkt efter att jag hade fjällvandrat, så nu fick aldrig se bilder därifrån.
 
När vi åkte upp stannade vi till i Åre chokladfabrik och köpte choklad och smakade en massa olika choklad. 
"Gänget" och mycket fin natur. Vattnet som ni ser var ett vad (alltså när man går i vatten som sträcker sig till vaderna). Så det var bara att ta av sig skorna och vada i det ISKALLA (bokstavligen) vattnet. Det var så kallt så att fötterna var totalt rosa när man hade kommit över till andra sidan. Bilderna lurar er kanske, så ni tror att det var jättekallt med tanke på all snö. Men det var det inte, faktum var att jag gick i t-shirt hela vägen upp (1,2 mil).
Emmy med sitt myggnät under lunchen.
 
Emmy och jag på fjällstationen.
Efterrätten, messmörsglass med brownie (?) och hjortronsås. Trodde inte att jag skulle gilla detta, liksom messmörsglass, dafuq? Men det var riktigt gott!
 
På väg hem i bilen. Jag fick ett rejält myggbett vid ögat, inte kul :(
 

Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

Hoppas du haft en bra dag :) imorgon är det äntligen helg!! :D

Svar: Haha jadå :)Ville bara säga att blogg.se misstänker dina kommentarer som spam!
Agnes Hammarlund

2012-07-26 @ 21:40:52
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0