Detta visste ni kanske inte om mig (skolrelaterat)

*Jag har aldrig fått F/IG på något prov
*Jag har inte några lektioner med mina närmsta kompisar
*Jag har gått på två olika skolor
*Min favoritlärare heter Elin
*Min ansvarspedagog/mentor heter Isabella och är spanska/franskalärare. Men hon kommer vara mammaledig efter sommaren. Hon är högggravid!
* Jag slutar den 13 juni
* Jag kommer få betyg nästa år
* Jag har aldrig haft hemkunskap i den skolan jag går i nu. Istället har man det tre intensiva dagar i åttan (jag vet, jättekonstigt)
* En gång hittade jag en möglig gurka när jag skulle ta mat i skolan
* Jag har aldrig skolkat
Bild: HÄR

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla lol

Svar: Vadårå
Agnes Hammarlund

2012-06-11 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0