Shopping

Orange bikini - Hollister
 
Rosa Piké och blå tisha - Hollister
 
Marinblått linne - Hollister
 
Mörkt korallfärgad tjocktröja - Hollister
 
Plånbok/clutch - Monki, svarta jeans - JC (märke: Crocker)
Rödorange lång/kortkjol - Monki
 
 

Efter att ha sovit i Mariefred en natt tog jag och min fina vän Sally tåget in till Stockholm för en dag shopping.
 
Jag och Sally fick med oss en hel del fina saker hem, på bilderna ser ni min del av shoppingen. Jag handlade mest på Hollister, då jag hade över 1000 kronor i presentkort där. Bikinin var ett riktigt kap, båda delarna kostade mindre tillsammans på rean än vad en del hade gjort innan!
 
Efter cirka fyra timmars shopping åkte Sally och jag hem till mig och gjorde en enkel middag. En halvtimme efter att vi hade ätit upp behövde Sally ta tåget tillbaka hem.
 
Idag har jag redigt ont i axlarna, eftersom jag bar runt på alla dessa kläder en lång tid. Jag hade även en ryggsäck som innehöll kläder, smink, en body splash, en vattenflaska, en ipad och en bok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA KAN DU SÄGA HUR MYCKET BIKINI:N KOSTA? ALLTSÅ TILLSAMMANS!! SNÄLLA

Svar: Den kostade 218 kronor :)
Agnes Hammarlund

2012-06-30 @ 14:09:25
Postat av: Anonym

vilka andra färger fanns det på bikinin? fanns det vit?

Svar: Inte på rean tyvärr :(Jag tror den fanns i grön och blå också, men är inte säker!
Agnes Hammarlund

2012-07-01 @ 20:22:27
Postat av: Emma

Hej Agnes :)) Jag kan inte hitta inläggen om när du var i London, så skulle du kunna berätta lite kort om när du var där? Eller iallafall hjälpa mig hitta inläggen!? Haha. Ska dit om ett tag och skulle vilja ha några tips på shopping / sevärdheter som man måste besöka eller göra. Vill ju inte missa något viktigt! Tack så mycket :))

2012-07-02 @ 13:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0