Sorry for party rocking

Jag har inte haft någon blogglust, så därför har uppdateringen varit låg, som den oftast är.
Jag har i alla fall hunnit med mycket sedan jag (inte Olivia) uppdaterade. Jag har haft skolavslutning, varit med Rebecca, varit med Kajsa, varit med Signe, varit med Edna och Olivia, Olivia och Edna har sovit hos mig, jag har haft brunch för mina närmsta kompisar från skolan, trott att Ingrid, Signe och Elvira blivit våldtagna, varit glad, solat på taket med Rebecca, suttit inne för att det har regnat, suttit i sängen en hel dag och kollat på Desperate housewives, burit skittunga kassar, bakat scones och lagat amerikanska pannkakor och hemgjord lemon curd, sprungit sjöstadsloppet, kommit sist i sjöstadsloppet tillsammans med Rebecca, varit hemma hos Olivia med Kajsa, varit med Edna, Ingrid och Rebecca, ätit middag på ett berg, varit på min kusins studentmottagning, gått i 11 cm klack och fått skavsår.
Ja, som ni ser har jag hunnit med en del. Nu blir det nya tag med bloggen, och jag hoppas att alla trogna läsare inte ger upp hoppet på att uppdateringen ska bli bra till slut.
Nu kommer lite instagram-bilder från dessa dagar:
1. Jag skalar en citron 2. På väg till skolavslutningen 3. Haha, Signe försöker gömma sig för kameran 4. Sommarlov! 5. En del av vad jag bjöd på på brunchen 6. Olivia och Kajsa i min spegel 7. Olivia sitter forever alone på berget 8. Jag, Edna och Olivia tyckte i oss LITE godsaker på kvällen 9. Middagen på berget 10. Min lunch igår.
@losagnes på Instagram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer alltid vara en trogen läsare på din blogg! Den äger!

Svar: Tack så mycket! Du skickar alltid så snälla kommentarer :)
Agnes Hammarlund

2012-06-17 @ 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0