Cool

Haha töntig rubrik...
Dagen började med att jag gick upp klockan sex. Det var riktigt kul.
Sedan åkte jag till tandläkaren och satte in fyra metallbitar mellan tänderna. Det var mysigt.
Sedan skulle jag åka kommunalt till skolan. Men jag tappade bort mig och jag viste inte vart jag var. Det var så roligt så att jag skrattade.
Sedan hade jag no. Det var jätteroligt.
Sedan träffade jag en australiensk tjej som kanske ska börja i våran skola. Hon kunde ingen svenska, så man fick prata engelska med henne.
Nu ska jag kolla på Top model Sverige.
Tog fram mobilen bara för att jag tog typ 1000 bilder utan mobilen, men ingen blev bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla du på DH igår?

2012-03-07 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0