Hemma... Igen!

Nu är jag hemma igen. Kul va? Nae, inte precis. Jag behövde gå hem från skolan efter första rasten eftersom att jag mår illa och är nära till kväljningar hela tiden. Bara på grund av bygeln i munnen. Jag är ledsen också, för jag vill inte må såhär på grund av bygeln. Dessutom kan jag inte äta som normalt. Men i alla fall, det är bara att vänja sig (vilket jag kommer göra), för jag kommer ha den under hela processen när jag har tandställning.

Jag har fick precis en egoboost. Jag la upp en bild på Instagram som jag visar nedan. På två minuter fick jag nio likes! Det är väldigt bra för att vara mig. Just nu är jag uppe i 12 likes tror jag.
Instagram är väldigt bra för självförtroendet, efter som man bara kan få likes, och inte några unlikes. Jag har aldrig sett eller fått några elaka kommentarer heller. Följ mig på Instagram vettja! Jag uppdaterar oftast med minst ett foto om dagen. Vilket leder till att ni får reda på ännu mer om mitt liv. Jag heter i alla fall losagnes (@losagnes) på Instagram.

Nu ska jag laga lunch. Det får bli något mjukt, för jag får inte i mig något annat.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Stackare! Hoppas det blir bättre snart! En sak är säker, du kommer få GRYMT snygga tänder efter! :D <3

2012-03-23 @ 11:51:58
URL: http://agnesmj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fin du ärrr Agnes!!

det dröjer inte långt innan du vant dig!

2012-03-23 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0