SKÄMTAR DOM?

JAG PALLAR OCH FÖRSTÅR INTE, HUR TVÅ OLIKA ANONYMA PERSONER ÄR TVUGNA ATT SICKA IVÄG JÄVLA NEGATIVA OCH ELAKA KOMMENTARER FÖR ATT FÖRSÖKA TRYCKA NER EN ANNAN PERSON. Jag tror säkert att den andra personen som har kommenterat inte tänkt på att den försöker trycka ner mig, men det är exakt det man försöker göra med att slänga iväg en elak/negativ kommentar. Om man inte gillar det jag bloggar om, så är man inte tvungen att läsa min blogg heller.
Ni två som har kommenterat är ju självklart anynoma. Varför är ni det? Eller förresten, jag kan ju redan svaret: för att ni är fega och inte vågar stå för eran sak. LÄGG BARA NER!
De som har kommenterat har ju inte direkt några tydliga motivationer.
Kommentar ett: När har jag TJATAT om en Mac?
Kommentar två: I vilka lägen har jag skrytit? Länka gärna till inlägg.
Jag tror inte att dessa nolifers kommer svara på mina frågor, för det brukar haters aldrig göra. Aja!
Sorry för mitt lilla (stora) utbrott, men pallar bara inte. Är det någon som förstår mig?

Kommentarer
Postat av: elin

Håller helt med dig Agnes!

hatar sånna personer som bara klankar ner på andra hela tiden!! varöfr lägga onädig tid på sådana kommentarer!

jag menar det är precis samma sak som att säga; jag vill ha en hund, en speciell parfym, en lampa, ett klädesplagg, jaa alltså vad som helst... Är på din sida Agnes! Du är underbar och oändligt mycket mer! :D

2012-05-01 @ 18:15:32
Postat av: Anonym

Hata är ett starkt ord!!

2012-05-02 @ 07:18:48
Postat av: Frida

Gud vad onödiga och taskiga kommentarer! :(

2012-05-11 @ 20:08:05
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0