Sorry

Har typ börjat få ett liv, så jag sitter inte lika mycket vid datorn som jag gjorde förut. Vad har hänt i mitt fabulösa liv sen sist då? Jo, det ska jag berätta:
Fredag: kom hem från skolan. Åkte till landet.
Lördag: vaknade upp på landet. Åkte hem vid tre. Gjorde mig i ordning. Mamma och jag åt god mat på en indisk restaurang. Gick sen på bio med henne och såg "The lucky one". Rekommenderas starkt! Kom hem vid halv tolv.
Söndag: mormor kom hit och åkte bil med mig och mina föräldrar till teatern. Hade teateruppspel. Lärde mig alla ackord till låten 17 år eftersom jag och Edna skulle spela den på musiken dagen därpå.
Måndag: Edna och jag skulle spela upp vår låt. Men vi hann inte, så vi satt bara och tog massa bilder på oss själva under musiken.
Tisdag: inget hände. Jag pluggade på eftermiddagen.
Onsdag: vi simmade under halva skoldagen. Sen fick jag, Signe, Rebecca, Olivia och Ingrid gratis drickyoghurt på Konsum för att vi använde en kupong på appen freebee.
Sen åkte Olivia hem till mig. Vi kollade på Big , gjorde om videoinlägg typ tusen gånger och så gjorde vi en sak som ni får veta imorgon.
Idag: har dragit ut en till tand. Jag blödde fett mycket (så att det droppade trots att jag hade ett förband som jag tryckte mot hålet) och så känner jag mig "svag" så pappa skjutsade hem mig efter tandläkarn.
Nu när jag ändå är hemma hade jag tänkt att passa på att redigera videon där jag visar vad jag köpte i London, så den videon kommer troligen upp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0