Halloj i stugan!

Sorry för att jag inte bloggat på två dagar, men jag har haft mina anledningar.
I söndags var jag på teater och sen när jag kom hem pluggade jag. Igår satte jag in tandställningen från klockan ett till halv tre. Det ända jag hade ätit på hela dagen var tre knäckemackor så jag var skitsur och trött på vägen hem eftersom att jag var så hungrig. Jag kom hem vid halv fyra, och då tog jag lite soppa. Sen dess har jag haft konstant ont i munnen på grund av tandställningen, så idag är jag inte i skolan på grund av smärta och min tillgång till mat. Det ändå jag klarar av att äta är i princip yoghurt och soppa, vilket jag behöver äta ofta då man inte blir så mätt på det.
(Har bara en bild som jag inte är jättenöjd med på lager)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Åh tack! :))

2012-10-18 @ 18:51:22
URL: http://cieloeterra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0