Good day

Idag har det varit en skitbra dag även fast jag är jättetrött.
På rasten gick vi till tårtan (en brygga i vattnet som ser ut som en tårta). När vi är där kommer en drös kinesiska turister. Då börjar vi skrika "Hello!" och vinkar, eftersom de tar foton på tårtan. Efter ett tag kommer två par (fyra personer) fram och tar gruppfoton tillsammans, så vi fotas med dom massa gånger.
När vi ska tillbaka så ser vi äntligen hemma-bilen, som stannar vi skolan. När vi går förbi bilen ser jag att Elsa Billgren sitter i den, så jag vinkar och hon vinkar tillbaka, haha.
När jag har historia senare på dagen ser jag att äntligen hemma håller på inett hus bredvid skolan, lite coolt va?
När vi är på väg hem från skolan ser jag och Kajsa att fönstret till lägenheten som äntligen hemma inreder är öppet, så vi ropar "Elsa!" och hon går till fönster och vinkar till oss. Visst är vi töntiga? Hihi.
Sen åkte Kajsa och Olivia hem till mig. Vi bakade och snackade massa.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-09-20 @ 17:24:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0