"Livet kom emellan"

Jag känner att jag har börjat med William-citat, men han är ju the boss så har lite svårt att motstå hans citat!
 
Som rubriken lyder, så har livet verkligen kommit emellan. Jag har varit med vänner i princip varje dag efter skolan, och om jag inte har varit med vänner har jag pluggat. 
 
I måndags var jag med Olivia och Kajsa efter skolan. Vi åkte till Donken, pratade och åt fett mycket, sen åkte vi till en park där vi låg i en gunga och pratade.
I tisdags åkte jag och Kajsa till stan. Jag fick faktiskt med mig tre saker! Vi gick runt på NK, Drottninggatan, Åhléns och i Gallerian. Det var riktigt mysigt!
I går var jag hemma hos Signe med Rebecca. Vi pluggade, fast så värst mycket plugg blev det i och för sig inte!
I dag slutade vi två (min tidigaste dag) och åkte hem direkt. Till nu har jag bara varit inne på datorn och tagit ikapp några tvprogram jag missat. Fast nu ska jag göra klart min sista del i fysiken!
Hade inget att göra med inlägget, men aja. Bilden är lite suddig då den är tagen från London eye utan blixt eller stativ.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kan du inte visa vad du köpte? :)

2012-09-27 @ 17:33:18
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: Anonym

ååh visa vad du köpt!!

2012-09-27 @ 18:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0