Lista

 Längd och skostorlek? Är 1,70 och har skostorlek 39/40 storfot haha.

 Vart bor du? Stockholm
 Bor tillsammans med? Mi madre y padre (internationell jag vet) 
Bor du i villa eller lägenhet? Inget av det, radhus.
 Vilket år tar du studenten? 2017  
 Något jobb? Inget fast jobb men skådespelar ju :)
 När gick du upp i morse? Först 7 men konstaterade att jag hade för ont i munnen så tog en ipren o sov till 10.
 När ska du sova? 22/23 vet inte riktigt
 Duschat idag? Nope men jag ska
 Kramat någon idag? Tror det. Har ju varit hemma så har inte träffat nån friendo :(
 Pussat någon idag? No
 Dagens klädsel? Pyjamasbyxor o en tröja :)
 Dagens smink? Nada
 Dagens sötnos? Anton Ewald (:
 Dagens roligaste? Caspar Lee ♥
 Vem kramade du senast? Mamma tror jag
Har du pojk-/flickvän?
 Naj 
 Låt? Frank Ocean - Super rich kids
 Mat?
Primo ciao ciao´s lasagne :)
Dryck?
Cola och Loka citron haha
 Färg? 
Rosa
Stad?
Stockholm, London, Köpenhamn och Megali Ammos (Skiathos, Grekland)
 Land?
Grekland helt klart, fast tycker Australien verkar chill


Senaste:
 Personen du tänkte på? Kajsa o Olivia :)
 Gången du spydde? Tror det var innan vi skulle spela upp för första gången på Calle Flygare
 Gången du grät? Idag när jag kollade på Molanders haha
 Pizzan du åt? Ristorantes frysta vesuvio (i fredags)
 Gången du var i Göteborg? Typ 2010
 Gången du var i Stockholm? Är här nu
 Gången du var full? Aldrig varit
 Gången du var hög? Aldrig blivit :)

 


Antingen eller:

 Svart eller vitt? Beror på vilket sammanhang :)

 Hund eller katt? Hund
 Ut och festa eller hemma och mysa? Mys :)
 Tvspel eller datorspel? Siiims ftw!
 Singel eller upptagen?  Singel
 Ragga eller bli uppraggad? Inte för att jag brukar "Ragga" direkt
 Big Brother eller Paradise hotel? Storebror (;

 Blont eller brunt hår? Beror på person, men på mig blont 
 Mörk eller ljus ögonfärg? Ljus på killar :)
 Choklad eller lakrits? Det finns bara en i mitt liv. Chokladen.
 Göteborg eller Stockholm? Estocolmo
 Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt 
 Coca cola eller fanta? Cooooola
 Pizza eller kebab? Pizza helt klart!
 Randigt eller prickigt? Randigt, i guess
 Älska eller älskas? Båda!
 Leva eller dö? Leva


Antal:
Personer du älskar? Venne, men kanske ett 10-tal

 Personer du hatar? Hatar ingen, peace love and understanding bro.
 Gånger du druckit lite alkohol? Noll, hehe.
 Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 0
 Glassar du ätit på en dag? 5 kanske?
 Festivaler du varit på/ska på detta året? Kanske 1 :)
 Gånger du varit hög? 0
 Personer du saknar just nu? Två 
 Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte...


Vem:

 Vill du kyssa nu? Jack Harries, haha.
 Sjöng du senast för? Mamma lol.
 Spelade du tvspel med senast? Har inte gjort det på kanske 2 år så jag vet inte
 Vill du ta med på resa nu? Ska ju på språkresa med Olivia, så hon :)
 Vill du kasta en sten i huvudet på? Ja du...
 Förtjänar att dö? Ingen, snäll som man är.
 Är söt? Alfie Deyes :')
 Vill du sova jämsides med i natt? Dej!

 

Vad:
 Gör dig glad? Choklad, humor, komplimanger, mina vänner och familj, och min säng :)
 Gör dig ledsen? Mobbning och orättvisa
 Vill du helst göra nu? Äta choklad, hehe.
Önskar du att du slapp göra? Hjälpa till hemma, och sträva efter ett perfekt liv.
 Vill du ha nu? Choklad är svaret på allt
 Önskar du dig i födelsedagspresent? (Fakta: Fyller år om 2 veckor) En upplevelse, pengar, smink, kläder eller en locktång :)
 Längtar du till? Värmen, min födelsedag, sommarlovet, choklad, Malta och gymnasiemässan i november (:
Tycker du om dina betyg? Dom är bra men jag vill höja mig i vissa ämnen.
 Ångrar du i ditt liv? Att jag inte sagt ja till fler saker
 Är det bästa som hänt dig? Min familj och mina närmsta vänner :)
Hur mycket är klockan? - 19:03

 

Gör gärna listan själva och lägg ut på eran blogg, det skulle vara kul och se (glöm inte att kommentera om ni gör det så jag ser era svar!)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har gjort listan nu :) Jag har också en fråga som du absolut inte behöver svara på om du inte vill, men hur mycket pengar fick du för inspelningen av 15?

2013-04-17 @ 17:18:58
URL: http://eskilsot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0