Gomorron Sverige och One direction

Något jag inte berättade för er var att jag var med i Gomorron Sverige samma dag som One direcion hade sin konsert. Jag och Kajsa var där och pratade just om dem. Det var faktiskt inte alls nervöst. Jag trodde jag skulle vara det eftersom att det var direktsänd tv och stor del av Sveriges befolkning kollar på programmet. Jag hade gått upp halv 5 den morgonen eftersom att en taxi hämtade oss klockan 5 om jag minns rätt. Det var väldigt chill, för vi blev sminkade och fick frukost där. Dock blev jag inte så nöjd med ögonsminkningen. HÄR kan ni se oss!
 
 
 
Sedan var One direction konserten. Den var MAGISK. Jag och Rebecca skrek oss igenom konserten, och jag kan fortfarande inte förstå att jag har sett dem uppsträda live. Jag "kollade" ju på dem när de var vid Mosebacke i maj 2011, så jag hade ju sett dem 1 gång innan. Fast detta var ju självklart något helt annat. När konserten var slut vid 11 var jag så jäkla trött, hade ju varit vaken sedan 5 på morgonen och jag hade inte vilat en sekund.
 I klippet här kan ni se en del av konserten, men även när jag och Kajsa gick ut från Gomorron Sverige, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0