Wanties för ögonblicket

 
Kolla HÄR om ni undrar vart något kommer ifrån!
Kolla HÄR om ni undrar vart något kommer ifrån!
 
Detta önskar jag mig just nu. Vet att det bara är märkessaker, men jag tycker att de är mycket enklare att hitta på Polyvore. Självklart skulle det inte sitta fel med saker från H&M, Lindex eller något liknade heller. Kommer aldrig ha råd med ett par Primeboots (hint mamma och pappa!), därför kommer jag väl säkert istället köpa någon smink-produkt när jag har råd. Just nu är jag helt pank, och jag får inte pengar förän i slutet av augusti. Jag ska troligen göra ett statistjobb nästa vecka, så jag får väl se om jag får betalt då, hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0