Förlåt för dålig uppdatering ♥

Men igår så var vi i Mariefred hos Sofie, Sally, Vilhelm, Ann och Pelle hela dagen och kvällen. Så vi kom typ hem klockan 11 och då var jag så trött så jag gick och la mig bums. I Mariefred så gjorde vi julkort, höll på med Photoshop och fotade. Och idag på morgonen pluggade jag och tvättade håret, sedan bar det av till teatern. Den sista halvtimmen fick föräldrarna kolla på våran lektion, och det var lite nervöst, men det gick bra! Sedan åkte vi till min moster och tog farväl av min kusin, hennes kille och hennes son som ska åka till Argentina nu ett halvår. Vi åt pepparkakor och drack saft. Det var tråkigt att säga hejdå till hennes son, han är liksom bara ett halvår och är hur söt som helst ♥


En bild som jag och Sofie redigerade.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ingen fara ;) ♥:

2010-12-06 @ 12:03:07
URL: http://emmligt.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hur gör du flätorna sådär snygga? :o <3

2010-12-07 @ 11:40:35
URL: http://neasweirdlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0