Sry för dålig uppdatering :(

Har bara två dagar kvar i skolan, så denna vecka har jag pluggat hela kvällarna och idag slutade vi klockan ett men jag skulle till psykologen och sedan efter det åkte vi till liljeholmen och hämtade ett paket, i det paketet låg deeet....




































En fujifilm digitalkamera med HD-filmning och 12 megapixlar!
Den är min egna! Det ända som är negativt med den är att den går på vanliga batterier, men annars funkar den hur bra som helst, kanske inte lika bra kvalité som min systemkamera men man kan ju inte kräva hur mycket som helst! Jag ville ha en digitalkamera eftersom jag ville ha en kamera som var lättare att ha med sig, som till exempel när man är på kompisars fester eller något sådant. Fast jag kommer fortfarande mest fota med systemkameran. Här är ett provfoto från den nya kameran:


Jättebäddad säng!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är den helt ny? De flesta nya kameror brukar gå på batterier.

2010-12-17 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0