Förattjagintekompåenrubrik

Idag ska jag troligen åka till Skärholmen och shoppa sommarkläder, har nästan växt ur allt från förra året och har typ inga kläder alls!
Aja, det var jättebra väder igår. 20+ och sol :D
Jag var med min kompis Emmy, hennes lillasyster Elin, Elins kompis Julia, och Emmy och Elins mammas jobbarkompis någontings dotter, Emma (Hängde ni med där? x3) och såg tv-inspelningen av Hannah Montana spotlight. Det var jättetråkigt men efter det så åkte vi tunnelbanan till Östermalmstorg och gick lite på Stureplan. Haha, jag tycker det är så kul att gå där och kolla in alla flashinga butiker, Luis Vuitton, Dolce Gabbana och mycket fler roliga butiker :3
Sen gick vi till Kungsträdgården och köpte två kulor glass i bägare för 40 kr! Jag tog hallonsorbet och polkaglass, Yummie ^^.
Och sen när vi hade ätit upp glassen i skuggan bland körsbärsträden så gick vi i Gamla Stan bort till tunnelbanan. Det var supermysigt ^^
Och när vi kom hem så åt min mamma och jag ute på balkongen. Första gången för i år!


Mamma skulle fota körsbärsträden och så kom en flygande duva med på bilden.



Jag dukade så fint som det gick på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0