4 svar

Natasha om Hahaha:
Visste inte att du kände Nike?, är ni fortfarande kompisar?

Sv; Japp jag känner Nike, vi har gått på samma dagis och vi gick i samma klass enda till femman. Vet inte riktigt om man kan säga att vi är kompisar längre, men i ettan/tvåan så var vi bästisar.

Malin om Facelook:
vrf skriver du ordet "hyfsat" hela tiden <3 <3 <3
PS. älskar din blogg, höhö undrar bara
svara pleese!

Sv; Jag skriver "hyfsat" lika ofta som jag säger "hyfsat". Min mamma brukar rätt ofta använda det ordet. Likaså brukar jag säga sådärkul. Ja, jag använder rätt ovaliga ord ibland :)

k om Facelook:
otroligt suddig men ok

Sv; Jag har redigerat den suddig.



Nellie Dahlberg om Mammas foto:
Hur fick du photoshop ? Kostade det pengar eller var det ett gratis program ? Har velat ha det lääääänge ! (:

Sv; Jag fick det i julklapp från mamma och pappa och det kostar 700 kronor. I alla fall när det var nytt.



Kommentarer
Postat av: OLIVIA [foto & vardag]

SV: Jag har kollat min mail, men jag har inte fått något mail av dig, testa att skicka om det och se så att du skrev rätt adress. c:

2011-04-02 @ 23:00:41
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/
Postat av: ELIN | FOTO |

fin blogg :)

2011-04-03 @ 10:01:48
URL: http://nilesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0