4e bilden: En bild på dina bästavänner

Min allra bästa vän är Signe, men jag har en massa andra vänner också, det här är de närmsta:
Leone, Signe, Rebecca och Emmy (tredje gången den här bilden läggs upp på bloggen)
Och Lina (tog från hennes fb)...
Och Sally (tog från hennes fb)...
Och Sofie (tagen från hennes fb också)....
Och Wilma, men jag vet inte om jag får lägga upp en bild på henne.
Men det är mina närmsta kompisar. Ni får säga till om ni vill att någon bild ska tas bort (alltså dem som är med på korten, för er som inte fattar det)!

Kommentarer
Postat av: sally

naw sötnos <3 vi måste ju träffas snart hörru!

2011-04-27 @ 19:18:39
URL: http://salley.blogg.se/
Postat av: SOFIE

fina Agnes, du anar inte hur glad jag blev när jag såg detta!

2011-04-27 @ 21:00:38
Postat av: Wilma (Jajusthon)

Åh, men det får du väl. Ta ingen där jag ser helt störd ut bara!

2011-05-03 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0