Första inlägget idag

Har pyttelite feber idag också, så jag blir hemma imorgon också. ATT VARA SJUK GÖR MIG VANSINNIG! Liksom nu att ligga på gränsen till feber gör att man orkar inte göra så mycket, men ändå orkar man göra småsaker som gör en rastlös. Idag kommer Signe förbi och lämnar lite skolarbete. Så det kan jag ju alltid underhålla mig själv med. Idag har jag kollat på massa tråkiga play-program. Som:
Min nästan berömda familj
Dilemman med Doreen
Mina pinsamma föräldrar (skittöntigt)
Jamie Olivers 30-minutersmat
Och så har jag kollat på Top Model och gjort en chokladfrosting, men jag blev yr under tiden jag gjorde den.
Gammal, men jag är inte särskilt fräsh just nu så vill inte ta en bild på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0