Idag

Orkar inte förklara hela dagen i detalj, så jag skriver bara en liten sammanfattning:
Vi vaknade vi nio och gjorde frukost. Sen satte vi oss vid datorn. Efter det gjorde jag pastasallad medan Signe och Leone var och lämnade sina saker. De kom tillbaka hit och vi åt lunch. Sen satt vi vid datorn. Klockan blev två och vi åkte till t-banestationen Universitetet. Vi gick till Signes pappas jobb. Sedan gick vi till Naturhistoriska och hämtade ut våra biljetter till Cosmonova, Sea monsters i 3D. Vi gick runt lite i Muséet och hade kul. Sedan gick vi till Cosmonova och såg på filmen. Den var bra och spännande, faktiskt.
Sedan gick vi igen till Signes pappas jobb och jag drack tre koppar choklad!
Efter det skjutsade pappa oss hem.
Nu sitter jag här i sängen och kollar på Desperate Housewives.
Ses imorgon!

Random bild jag tog igår.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Gissa bloggaren som jag har ritat.

Men jaaa, om du nu inte läser titeln, hade du kunnat se vem det var i så fall? :P HAHA

2011-04-20 @ 05:47:21
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0