Igår

Klockan två kom Signe och Rebecca hit. Vi besämde oss snabbt för att gå ut och vi vandrade bort mot Fruktparken/Liljeholmen. På vägen mötte vi Leone och Emmy som satt på gräset. Så vi slog oss ner vid dom och spelade lite kort och pratade. Sedan gick alla vidare till Liljeholmen och Leone köpte örhängen. Efter att Leone hade köpt sina örhängen så kände vi oss lite småhungriga, så vi åkte upp till Emmy och satt på hennes balkong och lyssnade på musik och åt glass i solen ♥
Sedan gick vi ner till Fruktparken och var där lite. Sen gick vi hem till mig och åt Mentos och gjorde inget speciellt.
Sedan åkte Emmy och Rebecca hem.
Jag skulle kittla ner Emmy, haha.
Jag garvar, där kan man även se min snea tand. Vet ej vem som har tagit bilden. Men det blev inte så bra skärpa...


Sedan gick Signe och Leone och hämtade sina cyklar. Vi kunde tyvärr inte få tag på min cykel så fick jag ta Signes mountainbike och Leone skjutsade Signe på hennes pakethållare (Signes cykel hade inte pakethållare) när vi skulle åka till Filmkedjan i Liljeholmen. Vi trodde från början att jag skulle kunna ta min cykel, menmen.
När vi väl var på Filmkedjan köpte vi popcorn, mycket godis, läsk och hyrde Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Ingen av oss hade sett den så det var bra.
Sedan gick vi och köpte lite frukost.
När vi kom hem åt vi middag och sedan hade vi en tjejkväll med mycket skratt. Det var superkul! Berättar om denna dag i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0