Lång dag

Idag var det först en vanlig skoldag. Eller, den sista timmen hade vi egen samlig och då Frankii  ( ←länk) och Jonna den. De hade gjort chokladbollar och hyrt filmen Tusen gånger starkare, det måste ha varit den bästa egna samlingen ever! Tyvärr så är den lektionen bara en timme så vi hann inte se klart filmen, utan bara 40 minuter av den. Men mamma, pappa och jag ska hyra och se den imorgon :)
Efter skolan åkte jag och Signe till Eriksdal och badade. Jag går ju inte på någon sport och har därför en rätt kass kondition så jag frågade Signe om hon ville hänga med mig och bada på lite olika bad varannan fredag. Jag tycker att det är roligt att simma mortionssim och det är en superbra träning för hela kroppen och konditionen! Det ville hon och Lina kommer också att vara med ibland.
Men Signe och jag hade i alla fall jättekul. Vi började i äventyrsbadet eftersom det var superlite folk. Sedan gick vi över till motionssimmet och simmade 300 meter.
På Eriksdalsbadet så träffade vi Wilma M (jag brukar vara med Wilma S).
Jag har varit hemma ett tag, men har fixat med designen och så vidare...
Ska snart hyra en film på cdon.com också!
Från detta (klickbar):
Till detta (klickbar):
Ni vinner en länkning om ni ser ändringen. Kommer inte att publicera kommentarerna med svaren på min fråga så att ni inte fuskar ;) Alla som svarar rätt får 5 länkningar var i ett specifikt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Det är rosa bakgrund i den andra :P

2011-04-01 @ 21:32:10
URL: http://anadani.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Skillnaden är att det är rosa bakom texten eller vad man ska säga på den ena! :D

2011-04-02 @ 07:30:30
URL: http://madeleinesphoto.blogg.se/
Postat av: Nelliedahlberg

Jag tror att det inte är någon skilnad alls . Aprilskämt ? Jag har suttit i 10 minuter och jämfört XDD

2011-04-02 @ 07:42:33
URL: http://www.heltnormal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0