Nu skriver jag på tv:n

Vi har en sladd så att tvskärmen blir som en dataskärm. Jag, mamma och pappa har hyrt I rymden finns inga känslor vi Cdon.com så vi satte i sladden så vi kunde se den på tvn
Idag har jag varit hos Signe. Vi har bakat kladdmuffins med vit choklad och limefyllning/topping. Men vi hade inte alla ingredienser så vi gick till Konsum och köpte det vi saknade och sedan gick vi till henne och hämtade två ägg. Vi har också fixat på hennes nya blogg, MRBIGLIE.BLOGG.SE. Vi fixade med designen och så lärde jag henne lite olika saker.
Efter att vi hade bakat och designat (haha) så testade jag min nya plattång som jag fick idag. Jag plattade håret på Signe eftersom hon har vågigt/lockigt hår. Och hon lockade mitt hår. Men det gick sådär så vi plattade mitt hår också. Jag har lite vågigt hår så det blev ungefär 5 centimeter längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0