Mormors fest

Är verkligen supertrött. Har gjort en del idag.
Jag vaknade kvart över tio och en timma senare sattes jag i arbete, plocka vitsippor till dekorationen. Sedan gjorde jag lite andra "uppgifter" och vid två började gästerna att droppa in.
Fram till fem var jag mest med min kusin Jack och vi spelade fotboll bland annat (hehe, det gick inte så bra för mig). Sen så var det två tjejer där så de fick vara med och spela krocket. Efter krocket-omgången så gick vi ut i skogen till hinderbanan. Den var jätterolig, som vanligt. Sen gick alla hem i princip.
(Skrev detta inlägg igår, 22 april 2011.)


Maten och min moster som också stod och fotade maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0