Äntligen!

Enda sedan klockan sju igår har jag målat våran hall på landet. Eller, jag har ju haft mat, sov och vilopauser.
Mamma räknade i alla fall ut att jag har stått och målat i åtta timmar.
Jag har målat: Väggar, tak och ytterklädesgarderoben. Plus en lampa.
Men nu är jag i alla fall klar, och nöjd.
Anledningen till varför jag gjorde detta var för att jag fick 1000 kronor om jag målade allt detta. Jag vill ju ha med mig mycket pengar till London så nu har jag ju bra med cash!


Det ser finare ut i verkligheten. Det är lampan på bilden jag har målat, och allt annat också.
Och dessutom har vi inte plockat undan och fixat än.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket!

allt bra?

2011-08-04 @ 22:30:06
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0