Köpt hem lite låtar



Nu har jag köpt hem lite låtar från Spotify. Sammanlagt blev det 15 låtar och hela kalaset kostade 129 kronor.
Jag vill ha lite nya låtar nu inför resan, så detta blir nog bra!

Jag börjar få resfeber nu! Längtar, men är lite nervös. Dessutom så har jag aldrig varit borta från mamma såhär länge (haha, jag är lite mammig fortfarande!). Det är ju bara fyra nätter, så det är ju inte alls länge. Hon följer inte med eftersom hon börjar jobba imorgon, och då blir det bara jag och pappa.
Planet kommer att lyfta 11.10 imorgon från Arlanda.
Och så kommer vi lyfta 13.00 från Gatwick (en utav London's flygplatser) på fredag.
Nu ska jag gå och packa lite smått. Vissa av mina kläder är i tvätten, så dem kan jag ju inte packa ner än.

Kommentarer
Postat av: Elinor

SV: Det tycker jag också!



Vilken jättefin design du har!

2011-08-07 @ 16:53:23
URL: http://ellies.nu
Postat av: Frankii

åker du inte från heatrow (stavningen skiter vi i xD)

2011-08-10 @ 20:04:11
URL: http://thelifeoffandd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0