Roligt att var tillbaka till skolan!

Ja, som rubriken lyder.
Det var en kort dag, och det kändes ju bra.
Jag hamnade i en klass med min spanskalärare som ansvarspedagog (mentor). Och det var ju jättebra, för henne känner jag och jag gillar henne. PLUS att jag hamnade i samma klass som Signe!
Sedan började Kajsa i våran skola och hon verkade superschysst! Rebecca och Signe känner henne sedan tidigare från fotbollen. Så hon åkte med oss på tvärbanan idag.
Bild från London, inte så fin. Men hade ingen bild på lager.
Nu ska jag gå till Bibblan, så ses!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Tack det samma! :D <3

2011-08-16 @ 18:51:35
Postat av: Julia & Erika

Åh vad tråkigt att börja skolan redan, haha :P

Söt blogg btw :D

2011-08-16 @ 21:47:14
URL: http://erikajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0