Inte polismuseet idag

Polismuseet hade helt plötsligt bytt öppettider, så de öppnade klockan tolv. Istället fick vi gå på julmarknad i gamla stan. Det var iskallt och ganska tråkigt. Jag hade inga pengar, så då kunde man inte köpa något. Vi fick sluta redan klockan tolv. Då, när vi slutade, åkte jag, Signe, Rebecca och Lina hem till mig och stekte pannkakor. Lina behövde gå hem rätt så direkt efter att vi hade ätit. Men Rebecca och Signe stannade ända till klockan sex. Vi hade det jättekul!
Efter middagen gick pappa och jag och köpte gran. Det var mys.
Just nu står granen på balkongen och ska inte packas upp förrän dagen innan julafton.


Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh. Jag vill ju också vara med :)

2011-12-22 @ 11:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0