Mellandagsrea

Idag var jag till Liljeholmen och köpte lite diverse saker för mina presentkort. Alla saker från Gina köpte jag för ett presentkort, och paketet från TBS (The body shop) köpte jag för två presentkort som jag fick på min födelsedagsfest. Vissa saker köpte jag inte på rean.
Röda byxor, Gina, 199:-
Svarta kliklackar (är MYCKET finare i verkligheten. De ser inte så fina ut på bilden), Eurosko, 349:- (REA)
Myskofta, 124:- (REA)
Mysbyxor, 199:-
Mango doften-samling, TBS, 125:- (REA, tror jag...)
Lösnaglar, Kicks, 95:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina köp!



Asså, jag verkligen älskar din blogg, du är såå söt och du har en så grymt bra och varierande blogg, åååh!! så himla bra är den!

2011-12-27 @ 16:49:30
Postat av: A N N À

Fick en sån där mysig dress i julklapp :)

2011-12-27 @ 17:29:56
URL: http://[email protected]
Postat av: tildewidmark.

Vars har du köpt den vita blusen? :D

UNDERBAR!

2011-12-29 @ 16:37:58
URL: http://tildewidmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0