Frågor och svar



Sv; Jag har tagit bilderna själv från webbkameran. Sen klippte jag ihop dem till ett collage i Picasa, 0.3.



Sv; Om du använder Windows-datorer (d.v.s. alla förrutom Mac... tror jag) så går din in på "Alla program", sedan "Tillbehör" och sedan "Skärmklippsvertyget". Jag vet inte om den funktionen finns på Mac. Om du har mac eller vill kopiera HELA skärmen trycker du på en knapp på tangentbordet som heter "PrtSc". På min dator står det också "SysRq" nedanför "PrtSc" (PrtSc betyder Print Screen). Sedan gå du in på Paint och trycker på Markera och sedan Ctrl V eller högerklicka och tryck på "Klistra in".



Sv; Tack!
Jag gillar min kamera, den är bra för nybörjare och eftersom jag inte kan så mycket om slutartid och allt annat så vill jag ha kvar den här ett bra tag till. Jag skulle gärna velat att det fanns så man kunde filma med den men det kan man inte. Jag rekomenderar den till alla som är "Oproffsiga" och vill börja fota. Den är lätt att hantera och inte så omtålig. Den är lätt att förstå sig på och standardobjektivet är också väldigt bra. Kameran kostar nog inte så mycket (kolla Pricerunner.se) och jaa... den är helenkelt bara allmänt bra!
För er som inte ska kommentera detta inlägg och vill veta vilken kamera jag har så är det en Canon EOS 1000D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0