Låg uppdatering

Har haft fullt upp idag. Efter skolan gick jag, Leone, Signe och Rebecca på ett café och fikade. Jag tog en brownie som var supergod!
Sedan åkte vi vidare till teatern och jag hann bara vara med i en halvtimme, eftersom sedan fick jag rusa hem och slänga i mig maten, för sedan skulle jag till Huddinge sjukhus. Eftersm jag har en inimini släng av skolios och det hade blivit lite värre senast jag hade varit hos skolläkaren(Den där meningen lät fel :o ). Aja, jag behöver ingen korsett, men om det blir värre ska jag röntgas :(


Jag har en rygg som är liiiite sne, inte direkt som skoliosryggen precis. Bilden lånad av Google.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du inte får korsett. Det värkar så jobbigt <3

2011-02-15 @ 20:52:42
URL: http://jessieelli.blogg.se/
Postat av: elisa

Bor du i stockholm?

2011-02-16 @ 15:34:39
Postat av: Emelie

Uch, skolios, :((

Fin blogg btw :D

2011-02-16 @ 17:52:19
URL: http://emelieflood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0