Tvättat håret



Blev tvungen att göra det eftersm jag hade överdrivet mycket hårspray i håret idag, och för att senaste gången jag tvättade det var i måndags.
Idag har jag haft tema, eget arbete, svenska och SO. Dagen var ok, men inte helt toppen på grund av svenskan.
Nu måste jag i alla fall städa mitt rum eftersom Signe, Rebecca och Leone kommer hit imorgon. Vi ska fika, prata och troligtvis göra något annat, hur mysigt som helst! Jag ska också plugga eftersom jag inte hann med så mycket igår.
Vi ses senare eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men där har du iaf bytt bena :P ♥

2011-02-03 @ 18:29:20
URL: http://emmligt.blogg.se/
Postat av: Beckaaaa<33

DU är så SÖT Agnes <3 :D

2011-02-03 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0