Dag 25 – Min släkt

Min släkt är väldigt stor, men nu ska jag ändå nämna alla:
Från pappas sida:

Min faster Annelie och hennes man Janne har 4 barn, mina kusiner Victor, Elina, Therese, som också har en son som heter Neo och fyller snart 4 år, och Emelie som har en man som heter Jonny och de har en dotter som heter Nova.

Sedan har vi min farbror Per som har en fru som heter Anna och deras dotter Alva som är 3 år, i september fyller hon 4.

Min faster Lotta har 2 barn, Julia och Patrik, och en man som heter Mats.

Min farbror som nu är död, fast honom kände jag aldrig har två barn som heter Magnus och Jimmy. Magnus har en fru som heter Cissi och två barn som heter Joel och Jesper. Min farbror hette Lasse och han hade en fru som hette Laila, hon har jag träffat.

Min farmor och farfar är döda. De hette Gertrud och Sven.

Från mammas sida:

Min moster Annika har tre barn, två döttrar som heter Emelie och Sara. Dem fick hon med en annan man som hon inte lever med nu. Emelie har en pojkvän som heter Sebastian och en son som heter Ture, han är ett halvår. Sedan har hon en son som heter Jack, han går i samma skola som mig. Och hennes sambo heter Magnus.

Mormor och morfar är skilda. När mormor hade varit skild väldigt länge träffade hon P-O. Efter rätt många år blev han dement och dog efter ca. 3 år. Sedan för två somrar träffade hon Kjell. Men det visade sig att han hade cancer i lugan och dog i september 2010. Jag tycker så synd om mormor, hon har verkligen otur :(
Men hon heter i alla fall Birgitta och morfar heter Bertil.

Men min släkt är världsbäst. Jag träffar vissa väldigt lite men på mammas sida brukar jag träffa dem väldigt ofta.



Julia, Patrik, jag och Neo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0