Hemma från Sickla

Mamma och jag kom dit klockan två och träffade Lovisa och hennes mamma där. Vi gick runt i affärer ett tag. Men sedan tog vi en fika på Wayne´s Coffee. Jag tog en macaron med pistagesmak och en kokostopp. Sedan gick jag och Lovisa själva genom typ alla affärer i hela Sickla köpcenter. Men vi hittade nästan inget :(
Men i alla fall, vi åkte upp till parkeringen högst upp och det var typ helt öde där. Så vi sprang ut utan jackor och  ställde oss och bara kollade ner. Fast det var kallt så vi gick tillbaka. Sedan när gick förbi en man sa han "Jag går till casssshbah" till sin fru och liksom rullade skitmycket på s:ett, fast han menade "Cashbah". Vi garvade ihjäl oss då. Sedan skulle vi åka hem och jag köpte en Berry Energizer på Naked Juicebar, som bara innehöll mango, jordgubb, blåbär, hallon och apelsin. Utan något socker i, fast ändå var supergod.
Jag fick med mig väldigt lite hem, bara två cernitleror och en ansiktsmask.


Hade så ful min på denna bild.

Kommentarer
Postat av: Ema'

Gillar din blogg , Den är jätte rolig att läsa !

Besök min blogg gärna (:

2011-01-22 @ 19:51:34
URL: http://flikkaema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0