6 saker ni kanske inte visste om mig:

♥ När jag har svårt att somna brukar jag tänka på inlägg som jag skulle kunna göra.
♥ Jag är 100% svensk.
♥ Jag har en väckarklocka som lyser i taket. Kolt va?
♥ Förut var jag pedantisk. Men nu bryr jag mig typ inte om att hålla rent efter mig.
♥ Sammanlagt så har jag tretton tavlor i mitt rum.
♥ Jag tuggar minst ett tuggummi per dag.
Fyra av mina tavlor: En löv-tavla som jag gjorde hösten 2009, en bild på mig och min kusin, en tavla som jag fått av mormor och en Carl Larsson-tavla. Den heter Namnsdag på Härbret.

Kommentarer
Postat av: Nike Grotelüschen

Kan du inte visa hur man fixar så rubriken har skugga bakom sig? Kram!

2011-07-28 @ 17:17:58
URL: http://holanike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0