Det får bli lite bilder nu ändå

Jag kommer skriva lite kort om varje bild, och på så sätt kommer ni att få reda på vad jag gjorde.





Jag, trött på flygplatsen i Chania. Det tog skitlång tid innan väskorna kom.






Hahaha! Jag måste alltid hålla för näsan när jag är under vatten. Så det är superbra med ett cyklop, för då slipper man hålla för näsan plus att man kan se under ytan.





Jag på stranden. På sista bilden håller jag på att skriva en sak i sanden. Sen tog jag kort på det.






Jag badade i gul flagg.






Gick ner på stranden när jag väntade på min mat en kväll.






Jag i poolen.


Kamera: Panasonic Lumix DMC-TZ8.
Fotograf: Mamma (bilderna på mig) och jag, Agnes.
Redigering: Ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0