Om ni inte har märkt det...

...så har jag gjort tidsinställda inlägg hela denna vecka.
Här kommer anledningen till varför jag inte har kunnat blogga, i en sammanfattning:

Söndag: Åkte bil i åtta timmar till Ramundberget. Där var redan familjen EL (Emmy, Elin, Maria och Tommy). Efter ett tag kom också familjen J (Joel, Hannes, Marie och Fredrik). Vi sov över i en stor lägenhet.

Måndag: Alla familjer åkte till Ljungdalen. Det tog ca. 1 timme. Vi parkerade bilarna på en stor parkering. Vi satte på oss ryggsäckarna och gick 12 kilometer (1,2 mil) i hyfsat svår terräng. Det var roligt, men väldigt jobbigt. Vi kom fram till fjället Helags och sov över på ett vandarhotell.

Tisdag: Vi vandrade tillbaka till Ljungdalen samma väg. Men då så tog det bara 4 timmar. Sedan bytte jag om till min OnePiece. Ni anar inte hur skönt det är att sätta på sig en Onepiece när man har vandrat 24 kilometer på två dagar i sträck.
Sedan åkte vi och familjen J vidare till Åre. Det tog 3 timmar. Så det var rätt jobbigt. När vi kom till Åre åt vi mat och gick och la oss.

Onsdag: Då åkte min familj och familjen J upp till Åreskutan i Åres fjällkabin. Fick en del okej bilder. Kände och stod dessutom på snö uppe på fjället. Vi åt lunch där uppe.
Efter det så gick jag till våran stuga och slappade bara lite. Någon timme senare åkte bara min familj vidare till Bydalen och checkade in. Vi hade fått världens risigaste stuga. Men, vi överlevde.

Torsdag: Vi åkte in till Östersund och strosade runt. Det var väldigt varmt så vi gjorde inget särskilt. På kvällen var vi på Storsjöyran och såg Daniel Adams Ray, September och The Sounds. Fick ögonkontakt med både Daniel och sångerskan i The Sounds.

Fredag: Vi åkte till Frösön och var och kollade på ett hem som hade tillhört någon som hette Wilhelm Pettersson Berger. Han levde för rätt så länge sedan, och var typ kompositör. Det var roligare att se på huset än vad jag trodde. Det hemmet kallades för Sommarhagen.
Efter vi hade sett Sommarhagen åkte vi till ett café och jag tog en jättegod hallonpaj.
Och efter caféet åkte vi till ett utkikstorn. Sedan åkte vi bara runt lite på ön.
Ajuste! Vi var också på en Outlet. Jag köpte en svart långkjol. Vi får se om jag visar den, för jag vet inte om jag gillar den eller ej.
Efter det åkte vi till Östersund och åt på en superfin restaurang. Jag åt Kyckling med pesto och grönsaker. Det var nog den godaste rätten jag har ätit på restaurang!
Sedan gick vi på Yran. Vi såg på Veronica Maggio och The Ark (mamma ville se dem). Trodde inte att The Ark skulle vara bra, men det var dem faktiskt!
Batteriet kameran dog under dagen, så jag kunde inte ta bilder på kvällen :(

Lördag: Var bara trött och ville hem. Vi gjorde inget speciellt och jag orkade inte gå på Yran. Är lite besviken på mig själv att jag inte gick. Tydligen så var Håkan-konsterten jättebra!

Söndag, idag: Har åkt bil i åtta timmar hem till Stockholm. Sov nästan hela resan. Sedan har jag fått reda på att Signe har kommit hem från Grekland. Hon har varit där i nästan en månad. Har saknat henne!
Oredigerad. Tagen på Färjan mellan Bydalen och Östersund.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hoppas du har haft det bra! :)

Din blogg är BÄST i HELA världen! Fortsätt så! :):)

2011-07-31 @ 22:36:08
URL: http://agnessbbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0